WYKAZ REJESTRÓW I EWIDENCJI PROWADZONYCH
W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W JUGOWIE
-
Dziennik korespondencji
-
Rejestr Skarg i Wniosków
-
Rejestr Umów
-
Ewidencja wyjazdów służbowych
-
Ewidencja druków ścisłego zarachowania
-
Ewidencja środków trwałych
-
Rejestr pieczęci
-
Ewidencja wyjść prywatnych
-
Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych
-
Ewidencja przydziału odzieży i środków ochrony bhp
-
Ewidencja depozytów
-
Rejestr wypadków
Informacje publiczne nieudostępnione na stronie Biuletynu Informacji Publicznych zostaną udostępnione po złożeniu pisemnego wniosku zgodnie z załączonym wzorem. Informacje publiczne nieudostępnione na stronie Biuletynu Informacji Publicznych zostaną udostępnione po złożeniu pisemnego wniosku zgodnie z załączonym wzorem.
Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona zostanie udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.
Udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni.
Dostęp do informacji publicznych jest bezpłatny jednakże Dom Pomocy Społecznej może pobrać od wnioskodawcy opłatę w wysokości odpowiadającej kosztom związanym ze wskazanym we wniosku sposobem udostępnienia informacji.
Załączniki:
Liczba wyświetleń: 1143
Utworzono dnia: 02.11.2016
Dokument wprowadził:
Adam Frankowski
Dokument opublikował:
Adam Frankowski
02.11.2016, Adam Frankowski:
Edycja zakładki Prowadzone rejestry, ewidencje, archiwa, zasady udostępniania danych w nich zawartych
02.11.2016, Adam Frankowski:
Dodanie załącznika Wniosek
02.11.2016, Adam Frankowski:
Utworzenie zakładki Prowadzone rejestry, ewidencje, archiwa, zasady udostępniania danych w nich zawartych